tiffanygnaly - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria






Lag ditt eget treningsprogram

God morgen dere! Jeg var så heldig å få starte uken med å bli syk. Hodet dunker, halsen er sår og jeg er virkelig helt tett i både nese og ører. Haha. Men på tross av det så har jeg prestert i å både lage og teste ut mitt nye treningsprogram. Ett godt tips er å bytte treningsprogram hver 3 - 4 måned rett og slett fordi kroppen er smart. Den tilpasser seg øvelsene etterhvert, og musklene blir ikke like styrket av de samme øvelsene lenger, som de ble i starten. 

Det jeg gjør hver tredje måned er å surfe på Instagram og Youtube etter forskjellige øvelser. Det finnes ikke noe mer motiverende enn å sjekke ut Instagram-feeden som er full av treningsmotivasjon, når man spiser en god frokost. Da får jeg alltid lyst til å trene!

Noe som har blitt veldig populært for min del, er videosnutter på Instagram der man viser forskjellige øvelser. Mine favorittprofiler som absolutt er verdt å sjekke ut er:

@jessiebabyfit   @legvideos   @fithealthyworkouts   @lyzabethlopez

Disse profilene legger ut mange gode videoer med forskjellige øvelser! Når jeg bytter treningsprogram hver 3. måned ser jeg etter øvelser til forskjellige deler av kroppen som ser effektive ut. Denne gangen laget jeg meg forskjellige mapper i "Bilder" på iPhonen for mage, rumpe, ben, rygg og armer. Etterhvert som jeg ser en video med øvelser jeg vil gjøre, setter jeg videoen på pause og tar screenshot med mobilen. Det er supersmart, og da har jeg både musikk og treningsprogram på samme sted! 

Her ser dere resultatet. Jeg er kjempefornøyd og det kunne ikke blitt noe enklere! I tillegg til de andre mappene, har jeg lagt til en mappe med "Full Body Workout" som består av øvelser som trener hele kroppen. Dette skal jeg kick-starte mandagene med :- )

Ha en kjempefin onsdag ♥

hits