tiffanygnaly - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria






Lag ditt eget treningsprogram

God morgen dere! Jeg var s heldig f starte uken med bli syk. Hodet dunker, halsen er sr og jeg er virkelig helt tett i bde nese og rer. Haha. Men p tross av det s har jeg prestert i bde lage og teste ut mitt nye treningsprogram. Ett godt tips er bytte treningsprogram hver 3 - 4 mned rett og slett fordi kroppen er smart. Den tilpasser seg velsene etterhvert, og musklene blir ikke like styrket av de samme velsene lenger, som de ble i starten.

Det jeg gjr hver tredje mned er surfe p Instagram og Youtube etter forskjellige velser. Det finnes ikke noe mer motiverende enn sjekke ut Instagram-feeden som er full av treningsmotivasjon, nr man spiser en god frokost. Da fr jeg alltid lyst til trene!

Noe som har blitt veldig populrt for min del, er videosnutter p Instagram der man viser forskjellige velser. Mine favorittprofiler som absolutt er verdt sjekke ut er:

@jessiebabyfit @legvideos @fithealthyworkouts @lyzabethlopez

Disse profilene legger ut mange gode videoer med forskjellige velser! Nr jeg bytter treningsprogram hver 3. mned ser jeg etter velser til forskjellige deler av kroppen som ser effektive ut. Denne gangen laget jeg meg forskjellige mapper i "Bilder" p iPhonen for mage, rumpe, ben, rygg og armer. Etterhvert som jeg ser en video med velser jeg vil gjre, setter jeg videoen p pause og tar screenshot med mobilen. Det er supersmart, og da har jeg bde musikk og treningsprogram p samme sted!

Her ser dere resultatet. Jeg er kjempefornyd og det kunne ikke blitt noe enklere! I tillegg til de andre mappene, har jeg lagt til en mappe med "Full Body Workout" som bestr av velser som trener hele kroppen. Dette skal jeg kick-starte mandagene med :- )

Ha en kjempefin onsdag♥

hits